Pracovník oddělení kontroly kvality 

Finančně poradenská společnost SIRIUS FINANCE sice patří mezi nováčky na trhu, ale stojí za ní celá řada manažerů a specialistů s dlouholetými zkušenostmi. Společnost byla založena s vizí, že kvalita a profesionalita v přístupu k zákazníkům není pouhým marketingovým sloganem, ale opravdovým závazkem. Hlavním posláním centrály společnosti je vytvářet pro jednotlivé finanční poradce zázemí a být jim parťákem a pomocníkem. Jelikož se nám daří a rosteme, hledáme do našeho týmu posilu na pozici: Pracovník oddělení kontroly kvality 

Pracovní náplň:

  • Budete dohlížet na to, zda naši finanční poradci nastavují smlouvy klientům v souladu se všemi regulatorními požadavky, právními předpisy a interními pravidly naší společnosti,
  • budete aktivně provádět interní kontrolu sjednaných smluv. Při odhalení nedostatků bude vaším úkolem zjistit důvody pochybení, případně budete dohlížet také na přenastavení smluv,
  • stanete se součástí etické komise. Ta v naší společnosti řeší interní neshody, stížnosti klientů a pochybení poradců,
  • pokud zjistíte, že některé z interních pravidel nefunguje, jak má, bude vaší povinností navrhnout úpravu a přenastavení tohoto pravidla,
  • budete pomáhat s administrativou kolegům z oddělení HR a vzdělávání,
  • vaším nadřízeným bude ředitel HR, vzdělávání a kontroly kvality.

Naše požadavky:

  • SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru,
  • znalost finančního prostředí (předchozí zkušenosti ve finanční instituci výhodou),
  • samostatnost a pečlivost,
  • dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem,
  • uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • schopnost umět reagovat na změny a nebát se je přijmout, popřípadě nabídnout jiná řešení,
  • organizační schopnosti, systematičnost, spolehlivost.

Nabízíme:

  • zaměstnání na HPP, nejdříve na dobu určitou, následně na dobu neurčitou. Pokud však hledáte práci na jiný úvazek, je možné se domluvit,
  • možnost být u rozjezdu nové společnosti, ve které dostanete šanci realizovat své nápady a učit se nové věci,
  • práci v přátelském a nekuřáckém kolektivu na lukrativní adrese v Praze-Holešovicích,
  • vaše práce nebude rutina,
  • každý den budete spolupracovat s profesionály, od kterých se můžete učit, a kteří vám vždy pomohou,
  • mzdu a osobní ohodnocení odpovídající náročnosti práce a zkušenostem,
  • služební notebook a telefon,
  • 4 sick-days, stravenky,
  • příspěvek 2 000 Kč na penzijní spoření/životní pojištění měsíčně, zvýhodněné finanční produkty,
  • občasný home-office,
  • nástup v průběhu března, nebo na začátku dubna 2019.

Jsme tým, jehož členové si věří a kde zákulisní hry nejsou zvykem. Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete se stát členem našeho týmu, vyplňte formulář. V každém případě Vás budeme kontaktovat.

Chci pozici Pracovník oddělení kontroly kvality